avatarku

Whaha!

Total nonsense.

Drama sem duak baruk bermula. Urang branok sama dirik, kawan palat-memalati, kapel baru, itisi, itisi, itisi.
So aku cam besalah, ndengar ajak. Ku ndengar crita urang jak bah, sik brani nak nyebar, takut crita bulak, jadi fitnah klak.
Bagus ku munoh nya jak, dikit gik dosa giya...

Bah, mupok lok.

Sekda bah... Haha.
Adalah urang ya nak, mun mena crita nak didengar aku lah, gila nganok urang. Siklah gila ne, tapi yang ku da nengar lah nak, nya nganok 'kawan' nya mpun. Nak madah hot, siklah juak, tapi hotlah. Hot and rasa hot. Part rasa hot ya sik disuka urang. Kali ada urang sukalah, ku sik tauk gilak hati budi urang, tapi yang pastinya, aku sik suka. And aku urang. Bukan binatang, bukan objek, bukan tumbuhan, and bukan kerusi.

Tapi nak, nya ya tang kedak bencik semua urang. Eh, tambah gik dikit. Bencik dan dibencik semua urang. Kali sik semualah, tapi menurut obsevasi aku yang sedikit rabun tok, giyalah...

Well, sekda pa-pa gilak nak ditaep ku tok. Dahlah didiat urang... Alu sekda feel ku nak naep...
Sekhallah.

"She have a broken heart, and you have a broken grammar."

Tengkiu,
Bah, mupok lok.