avatarku

Ada Apa Pada Nama?

Dan ada apa pada gelaran?
Inilah sebuah topik kontroversi yang takkan ku bincangkan. Instead, aku akan teruskan post ini dengan cara biasa iaitu...

Kernel Bege Ke'epsi

Ya dimakan ku ari marek, ngan duak orang geng yunimas and empat orang dari yu-ai-ti-em. Mekorang klaka-klaka tanpa mengendahkan makhluk-makhluk lain disekeliling. Skati mekoranglah. Mekorang oun bayar juak sgala barang makan tok. And rami juak ku nemu geng ku sia.


Yang doloknya sama skolah ngan aku tapi kinektok si sama yu.


Test Pizik

Eh, dah pecah fomet eh. Sekda gik miniheader makanan. Haha. Aku sik banyak makan bah time bulan posa tok. So aku terpaksa make benda lain. Tapi ku rasa kegiatan tok akan berlarutanlah. Sebab mun ku mala jak make nama makanan, ujong-ujong klak mesti sekda gik nama makanan yang belom dipake. So terpaksalah aku makan makanan yang sik pernah dimakan aku contohnya tanah liat goreng, daun kladi masak kicap, kueh lapis menegak, itisi, itisi.

Kaitannya

Sekda kaitan sebenarnya test pizik ngan isik nak diatas ya. Lam nak tok bok ku nak ncrita. Truthfully, test pizik pagi ari marek ya bagi aku okay. Yes, okay. Bukan okay, okay, mahupun okay. Tapi okay. Pahal nya okay? Sebab... Ku dapat jawap semua! Boh nak start debat ejaan ya jawab kah jawap. Sama jak bunyi nya. Ku nang dapat jawap, tapi betol or sik ya ku sik surelah... Ya yang ku bingong tok. Tapi hidup perlu diteruskan. Sikkanlah setegal ya ku nak munoh dirik. Ish, lom sedia gik eh...

Mati

Mun nak mati, mati sorang, Mati tok sekda kaitan ngan kematian urang. Just ku nak madah yang setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati. So, branikan diri menghadap mati. Mun takut, polah persediaan banyak-banyak. Contohnya mun kita takut ngan someone, sik brani nak klaie, tapi dah ditakdirkan kitak klaie ngan nya kol spuloh depan emart, kompom kita akan molah preparation nak? So camne preparation menghadapi mati? Cariklah dirikpun. Mun carik dirikpun ya lebih efisien proses pembelajarannya. Sik sia-sia kitakorang ngabas blog aku nak? Haha.

Bah, mupok lok.